In baza unui contract de confidentialitate, realizam un audit al politelor dvs de asigurare, urmat de un raport detaliat cu recomandari si solutii.
Castigi timp, bani, energie si ai parte de consultanta gratuita
Dupa audit poti plati cu pana la 40% mai putin pe politele tale de asigurare
Poti avea pe politele de asigurare fransize mai mici si chiar 0
Te vom contacta in maxim 24 ore si vei lucra cu cei mai buni specialisti in asigurari
Prin audit vei afla care sunt cele mai bune solutii de asigurare pentru tine
Reducere de cost: Dupa audit poti sa ai o reducere de costuri cu pana la 40% din pretul platit pe polite
Varietate de servicii si produse: suntem brokerul cu cele mai multe produse de asigurare pe piata lucrand cu peste 30 de asiguratori nationali si internationali si peste 700 de solutii/produse de asigurare din care poti alege
100% Garantia calitatii serviciilor: auditul este gratuit daca nu sunteti multumit de rezultate si colaborarea cu specialistii nostri
Produse unice pe piata: Inovatia este o caracteristica si avem in portofoliu produse unice pe piata din Romania aduse pe pe piata internationala a asigurarilor (asigurari cyber, asigurari de raspundere IT, asigurari de sanatate privata)
Asistenta la dauna – Leader Team are departament de daune intern si va oferi suport tuturor clientilor indiferent de asiguratorul si produsul de asigurare ales
Completeaza acest formular si noi te vom suna in cel mai scurt timp.
Auditul de asigurari este un demers de care poate beneficia o firma ce detine una sau mai multe polite incheiate cu firmele care ofera astfel de servicii in Romania. Leaderteam.ro pune la dispozitia persoanelor juridice un serviciu benefic. Astfel, specialistii nostri, experti in acest domeniu, analizeaza in detaliu contractele deja incheiate si ofera consultanta in legatura cu optimizarea acestora. In afara de auditul de asigurari, brokerul intermediaza incheierea de asigurari pentru persoane juridice, precum asigurari agricole, asigurare CMR sau CARGO, asigurare de risc in constructii si alte instrumente foarte utile.
Auditul de asigurare aduce numeroase avantaje firmelor mici, mari si mijlocii ce activeaza in tara si care vor sa-si upgradeze politele necesare pentru protejarea bunurilor si a persoanelor. Prin intermediul activitatii de audit, contractele existente vor fi analizate si se vor putea lua acele decizii care sa permita reducerea costurilor implicate si obtinerea avantajelor maxime posibile.
Printre beneficiile reale, care pot fi obtinute, se numara identificarea riscurilor si a deficientelor cu o precizie maxima in vederea prevenirii unor probleme semnificative, atingerea conformitatii cu standardele si reglementarile in vigoare si optimizarea eficientei operationale a asigurarilor existente. De asemenea, dupa auditul de asigurari de la Leader Team Broker, poti beneficia si de reduceri semnificative pentru politele incheiate. Nu trebuie uitata nici posibilitatea apelarii la consultanta specializata in vederea recuperarii daunelor, in cazul in care au loc evenimente nedorite.
FAQ
Care sunt principalele obiective ale unui audit de asigurari?
Un audit de asigurari are ca scop evaluarea completitudinii politelor de asigurare, identificarea riscurilor neacoperite si optimizarea costurilor.
Ce documente sunt necesare pentru un audit al politelor de asigurare?
Documentele necesare includ politele de asigurare actuale, clauzele suplimentare, rapoartele de evaluare a riscurilor si documentele de revendicare anterioare.
Care sunt beneficiile unui audit de asigurari pentru afacerea mea?
Beneficiile includ identificarea si corectarea eventualelor lacune in acoperirea asigurarii, optimizarea costurilor si imbunatatirea gestionarii riscurilor.
Alexandra Elena Durbaca
International Audit Specialist
“We renewed our health insurance plan with great support from Leader Team. They helped us to find an effective plan within the budget. They were very fast on responses and extremely informative for our queries.
Thank you for your support Leader Team Broker.”
Akin CARKCI – General Manager, Hungary
Turkish Airlines Inc.
“Suportul si consultanta acordate de echipa Leader Team pentru MovingBox au avut un impact major in businessul nostru, toata lumea fiind asigurata, de la angajati si colaboratori pana la parteneri, clienti si chiar terti. Pe langa profesionalismul de care dau dovada, empatia si intelegerea sunt calitati pe care le regasesti la ei desi este greu le identifici in business ul de astazi. MovingBox recomanda cu incredere echipa Leader Team.”
Daniel Ene – General Manager
Compania MovingBox
“Am avut oportunitatea de a lucra cu Leader Team si mi-au atras atentia de fiecare data, intr-un mod placut, rapiditatea cu care actioneaza sau se adapteaza cerintelor si pasiunea pe care o poti vedea, este clar vizibila. Echipa este formata din oameni cu experienta, ei stiu ce inseamna sa asculte, sa inteleaga si depun tot efortul pentru a gasi o solutie, nu s-au dat batuti niciodata!”
Bogdan Oprea – Managing Partner
Aventurine Romania
“Cei din echipa Leader Team au dat dovada de profesionalism, seriozitate si au fost foarte amabili in a oferi consultanta pentru alegerea tipului de asigurare necesara. Au reusit sa obtina polita de asigurare intr-un timp foarte scurt, ceea ce m-a surprins. Cu siguranta voi colabora in continuare cu ei si ii recomand cu toata increderea!”
Octavian Aloman – General Manager
Wegital Studio Srl