Intrebari frecvente despre asigurarile de viata pentru angajati
1. Cine poate incheia o polita de asigurare pentru accidente la locul de munca?
Angajatorul este cel care poate incheia o asigurare pentru accidente la locul de munca. Pentru aceasta se poate opta fie in urma unei obligatii legale, pe o perioada determinata, fie benevol, ca un beneficiu extrasalarial pentru angajati.
2. Ce acopera o asigurare pentru accidente la locul de munca?
O asigurare de accidente pentru angajati poate acoperi orice cheltuiala medicala care presupune revenirea la starea initiala de sanatate. De asemenea, la Leader Team, se poate opta pentru asigurari de accidente valabile 24/24, ce acopera si accidentari care au loc in afara programului de munca.
3. Care sunt conditiile de rambursare a cheltuielilor medicale in cazul unei asigurari de accidente pentru salariati?
In primul rand, toate serviciile medicale trebuie sa aiba loc la o clinica autorizata. Apoi, se intocmeste dosarul de dauna, ce trebuie sa contina scrisoarea medicala care atesta vatamarea si serviciile de care s-a beneficiat. Departamentul Dauna – Leader Team ofera suport in acest sens fiecarui asigurat.
4. Care sunt avantajele unui angajator atunci cand decide oferirea unei asigurari de accidente la locul de munca salariatilor?
Bunastarea angajatilor si o conditie fizica si psihica optime inseamna o continuitate dezirabila a activitatii angajatului.