Asigurare de accidente pentru angajati

VREAU ASIGURARE

Asigurarea de accidente pentru angajati – Pachete complete in functie de nevoile companiei

Un accident de munca este un eveniment neprevazut si total indezirabil atat pentru angajat, cat si pentru angajator. Insa, imprevizibilul nu poate fi intotdeauna impiedicat, asa ca o asigurare de accidente pentru angajati reprezinta o plasa de siguranta pentru situatiile neplacute.

Fiecare companie are nevoi diferite cand vine vorba despre asigurarile de accidente pentru angajati. O decizie corecta, cand vine vorba despre asigurarile pentru persoane juridice, trebuie luata in functie de mai multi factori, de aceea, consultantii nostri sunt pregatiti pentru a evalua corect particularitatile unui business si pentru a oferi cele mai potrivite optiuni.

Impreuna cu reprezentantii companiei, analizam necesitatile reale pe care le are aceasta si, totodata, definim profilul salariatilor. Pe baza unui audit al beneficiilor, vom selecta cea mai buna solutie de asigurare pentru accidente la locul de munca – atat pentru angajati, cat si pentru angajatori.

Cu pachetele de asigurari de accidente pentru angajati de la Leader Team, te poti bucura de:

Continuitate a afacerii asigurata

Costuri optime si pachete flexibile

Suport clienti prompt si eficient

Ce servicii acopera o asigurare pentru accidentele de munca?

Vatamarea corporala
Cheltuieli cu medicamente
Boli profesionale
Incapacitate temporara de munca
Intervenții chirurgicale
Fracturi
Arsuri
Consecinte estetice si functionale ale traumatismelor, arsurilor sau degeraturilor

Tot ce trebuie sa stii despre cum functioneaza o asigurare de accidente pentru angajati

Angajatorul, alaturi de consultantul Leader Team, stabileste un program de beneficii pentru vatamare si tratament – subliniind sumele platite pentru diverse costuri necesare, cum ar fi radiografii, vizite pentru tratamentul ulterior sau chiar spitalizare.

Indiferent ca este vorba despre o polita obligatorie prin lege sau de un beneficiu extrasalarial adus angajatilor, cum este si asigurarea de sanatate pentru angajati, asigurarea de accidente pentru salariati reprezinta un plan de despagubire fixa.

Acesta ofera plata direct asiguratilor – pe baza dovezilor vatamarilor accidentale la locul de munca sau in afara lui. In functie de polita aleasa, angajatorul poate decide din ce moment al angajarii este activa asigurarea de accidente a salariatului.

Pentru ca angajatul sa poata beneficia de o despagubire, este nevoie de dovada accesarii serviciilor medicale, precum documente medicale, facturi sau chitante. In majoritatea cazurilor, rambursarea costurilor se efectueaza in maxim 30 de zile de la terminarea tratamentului.

Asigurare de accidente pentru angajati – Ce beneficii au salariatii tai?

Arata ca iti pasa! Echipa Leader Team iti garanteaza accesul la cele mai potrivite optiuni pentru angajatii tai. O asigurare de accidente la locul de munca poate fi un beneficiu atractiv pentru salariati, chiar si in domeniile in care o astfel de polita nu este obligatorie prin lege.

Indiferent de varianta aleasa, asigura-te ca angajatii tai se bucura de siguranta atat la locul de munca, cat si in afara acestuia.

Asigurarea de accidente pentru angajati reprezinta un ajutor financiar in cazul unui eveniment nefericit

Asigurarea de accidente pentru angajati poate acoperi orice cheltuiala legata de o vatamare. Sumele asigurate mentionate in polita reprezinta valoarea pentru care se incheie asigurarea si, totodata, maximul raspunderii in cazul producerii unui eveniment ce intra sub incidenta asigurarii de accidente.

Asigurare de accidente pentru angajati – Siguranta chiar si in afara programului de munca

Unul dintre cele mai importante avantaje ale asigurarilor de accidente pentru angajati de la Leader Team este ca acestea au acoperire 24/7. In cazul unui eveniment neprevazut, angajatii sunt protejati si in afara orelor de program – atat in deplasari in interes de serviciu, cat si in deplasari de la domiciliu la locul de munca (si invers) sau in timpul liber.

Asigurare de accidente pentru angajati – Beneficiaza de servicii la orice clinica autorizata din Romania!

Asigurarea de accidente de munca acopera orice cheltuiala medicala care presupune revenirea la starea initiala de sanatate a angajatului vatamat. In caz de accidentare, angajatii tai pot beneficia de servicii de diagnosticare, tratament si ingrijire la orice clinica autorizata de pe teritoriul Romaniei. Mai mult decat atat, prin departamentul Dauna din cadrul Leader Team le este pus la dispozitie asiguratilor nu doar sprijinul, ci si indrumarea pentru crearea unui dosar de rambursare corect si complet, cu scopul de a intra in posesia sumelor din polita in cel mai scurt timp.

Asigurare de accidente pentru angajati – Suport client profesionist si asistenta la rambursare

Serviciul pentru suport clienti ofera asistenta atat clientilor existenti, cat si celor potentiali. Profesionistii din serviciul de relatii cu clientii raspund la intrebarile primite prin interactiuni personale, telefonice, e-mail, chat sau retele sociale. Pentru a usura intreg procesul, departamentul de suport clienti este responsabil pentru crearea documentatiei pentru asistenta. Mai mult decat atat, profesionistii nostri se asigura ca totul este in regula chiar si dupa incheierea tratamentului, iar banii sunt primiti de la asigurator.

Asigurare de accidente pentru angajati – Ce beneficii au salariatii tai?

Arata ca iti pasa! Echipa Leader Team iti garanteaza accesul la cele mai potrivite optiuni pentru angajatii tai. O asigurare de accidente la locul de munca poate fi un beneficiu atractiv pentru salariati, chiar si in domeniile in care o astfel de polita nu este obligatorie prin lege.

Indiferent de varianta aleasa, asigura-te ca angajatii tai se bucura de siguranta atat la locul de munca, cat si in afara acestuia.

Intrebari frecvente despre asigurarile de viata pentru angajati

1. Cine poate incheia o polita de asigurare pentru accidente la locul de munca?

Angajatorul este cel care poate incheia o asigurare pentru accidente la locul de munca. Pentru aceasta se poate opta fie in urma unei obligatii legale, pe o perioada determinata, fie benevol, ca un beneficiu extrasalarial pentru angajati.

2. Ce acopera o asigurare pentru accidente la locul de munca?

O asigurare de accidente pentru angajati poate acoperi orice cheltuiala medicala care presupune revenirea la starea initiala de sanatate. De asemenea, la Leader Team, se poate opta pentru asigurari de accidente valabile 24/24, ce acopera si accidentari care au loc in afara programului de munca.

3. Care sunt conditiile de rambursare a cheltuielilor medicale in cazul unei asigurari de accidente pentru salariati?

In primul rand, toate serviciile medicale trebuie sa aiba loc la o clinica autorizata. Apoi, se intocmeste dosarul de dauna, ce trebuie sa contina scrisoarea medicala care atesta vatamarea si serviciile de care s-a beneficiat. Departamentul Dauna – Leader Team ofera suport in acest sens fiecarui asigurat.

4. Care sunt avantajele unui angajator atunci cand decide oferirea unei asigurari de accidente la locul de munca salariatilor?

Bunastarea angajatilor si o conditie fizica si psihica optime inseamna o continuitate dezirabila a activitatii angajatului.


Programe de asigurari adaptate oricarui tip de client