Intrebari frecvente despre asigurarile de viata pentru angajati
1. Cine poate face polite de asigurare de viata pentru angajati?
Orice companie poate incheia astfel de polite pentru angajatii sai. Acest lucru se poate face fie din cauza unei obligatii legale, fie benevol – in functie de specificul afacerii.
2. Cine sunt beneficiarii unei asigurari de viata pentru angajati?
Beneficiarii unei polite de asigurare de viata pentru salariati pot fi: salariatul, daca polita acopera si accidente sau costuri asociate unei boli (in functie de clauzele din polita) sau persoana/persoanele desemnate in contractul cu asiguratorul.
3. Ce acopera o asigurare de viata pentru angajati?
O asigurare de viata pentru salariati acopera, ca risc principal, decesul acestora – insa, se pot adauga alte clauze si acoperiri suplimentare.
4. Care sunt avantajele unui angajator atunci cand decide oferirea unei asigurari de viata salariatilor?
O asigurare de viata contribuie la retentia angajatilor si la o productivitate marita, specifica salariatilor care se bucura de beneficii extrasalariale din partea unei companii. Nu mai putin important, o astfel de polita reprezinta o plasa de siguranta in cazul decesului survenit la locul de munca.