Un accident de munca este un eveniment neprevazut si total indezirabil atat pentru angajat, cat si pentru angajator. Insa, imprevizibilul nu poate fi intotdeauna impiedicat, asa ca o asigurare de accidente pentru angajati reprezinta o plasa de siguranta pentru situatiile neplacute.
Fiecare companie are nevoi diferite cand vine vorba despre asigurarile de accidente pentru angajati. O decizie corecta, cand vine vorba despre asigurarile pentru persoane juridice, trebuie luata in functie de mai multi factori, de aceea, consultantii nostri sunt pregatiti pentru a evalua corect particularitatile unui business si pentru a oferi cele mai potrivite optiuni.
Impreuna cu reprezentantii companiei, analizam necesitatile reale pe care le are aceasta si, totodata, definim profilul salariatilor. Pe baza unui audit al beneficiilor, vom selecta cea mai buna solutie de asigurare pentru accidente la locul de munca – atat pentru angajati, cat si pentru angajatori.
Cu pachetele de asigurari de accidente pentru angajati de la Leader Team, te poti bucura de:
Continuitate a afacerii asigurata
Costuri optime si pachete flexibile
Suport clienti prompt si eficient
Vatamarea corporala |
Cheltuieli cu medicamente |
Boli profesionale |
Incapacitate temporara de munca |
Intervenții chirurgicale |
Fracturi |
Arsuri |
Consecinte estetice si functionale ale traumatismelor, arsurilor sau degeraturilor |
Angajatorul, alaturi de consultantul Leader Team, stabileste un program de beneficii pentru vatamare si tratament – subliniind sumele platite pentru diverse costuri necesare, cum ar fi radiografii, vizite pentru tratamentul ulterior sau chiar spitalizare.
Indiferent ca este vorba despre o polita obligatorie prin lege sau de un beneficiu extrasalarial adus angajatilor, cum este si asigurarea de sanatate pentru angajati, asigurarea de accidente pentru salariati reprezinta un plan de despagubire fixa.
Acesta ofera plata direct asiguratilor – pe baza dovezilor vatamarilor accidentale la locul de munca sau in afara lui. In functie de polita aleasa, angajatorul poate decide din ce moment al angajarii este activa asigurarea de accidente a salariatului.
Pentru ca angajatul sa poata beneficia de o despagubire, este nevoie de dovada accesarii serviciilor medicale, precum documente medicale, facturi sau chitante. In majoritatea cazurilor, rambursarea costurilor se efectueaza in maxim 30 de zile de la terminarea tratamentului.
Arata ca iti pasa! Echipa Leader Team iti garanteaza accesul la cele mai potrivite optiuni pentru angajatii tai. O asigurare de accidente la locul de munca poate fi un beneficiu atractiv pentru salariati, chiar si in domeniile in care o astfel de polita nu este obligatorie prin lege.
Indiferent de varianta aleasa, asigura-te ca angajatii tai se bucura de siguranta atat la locul de munca, cat si in afara acestuia.
Arata ca iti pasa! Echipa Leader Team iti garanteaza accesul la cele mai potrivite optiuni pentru angajatii tai. O asigurare de accidente la locul de munca poate fi un beneficiu atractiv pentru salariati, chiar si in domeniile in care o astfel de polita nu este obligatorie prin lege.
Indiferent de varianta aleasa, asigura-te ca angajatii tai se bucura de siguranta atat la locul de munca, cat si in afara acestuia.
Boala profesionala este acea afectiune medicala care rezulta din expunerea oamenilor la diferite riscuri legate de meseria pe care o practica (de exemplu, la substantele periculoase). Factorii nocivi din mediul profesional sunt cei care duc la instalarea acestor boli. In acest sens, este important ca angajatilor sa li se ofere despagubiri pentru bolile profesionale, un rol esential avandu-l, desigur, asigurarile pentru accidente de munca si boli profesionale. Companiile interesate de incheierea unor polite de acest fel pot consulta oferta leaderteam.ro, aici descoperind usor pachete complete in functie de necesitati si putand selecta solutia optima pentru angajatii lor.
Leaderteam.ro pune la dispozitia tuturor firmelor servicii utile si diferite tipuri de polite, cum ar fi asigurarea de viata pentru angajati, asigurarea de sanatate pentru angajati, asigurare pentru raspundere profesionala, asigurarea de accidente de munca si boli profesionale, consultanta de risc etc. Dintre acestea, asigurarea pentru accidente de munca este extrem de utila, deoarece poate acoperi orice cheltuiala legata de ranirea angajatilor. Astfel, se vor avea in vedere vatamarea corporala, cheltuielile cu medicamente, bolile profesionale, incapacitatea temporara de munca, fracturi, arsuri, interventii chirurgicale, consecinte estetice si functionale ale traumatismelor, arsurilor si degeraturilor.
Asigurarea pentru accidente pentru angajati ofera un plan de despagubire fixa, plata fiind facuta direct asiguratilor, fiind un beneficiu care va atrage intotdeauna lucratori de calitate, dornici de a se bucura de protectie la locul de munca sau in afara acestuia. Cu ajutorul acestei polite de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale, angajatul va primi plata cheltuielilor medicale necesare pentru a reveni la starea initiala de sanatate.
Intrebari frecvente despre asigurarile de viata pentru angajati
1. Cine poate incheia o polita de asigurare pentru accidente la locul de munca?
Angajatorul este cel care poate incheia o asigurare pentru accidente la locul de munca. Pentru aceasta se poate opta fie in urma unei obligatii legale, pe o perioada determinata, fie benevol, ca un beneficiu extrasalarial pentru angajati.
2. Ce acopera o asigurare pentru accidente la locul de munca?
O asigurare de accidente pentru angajati poate acoperi orice cheltuiala medicala care presupune revenirea la starea initiala de sanatate. De asemenea, la Leader Team, se poate opta pentru asigurari de accidente valabile 24/24, ce acopera si accidentari care au loc in afara programului de munca.
3. Care sunt conditiile de rambursare a cheltuielilor medicale in cazul unei asigurari de accidente pentru salariati?
In primul rand, toate serviciile medicale trebuie sa aiba loc la o clinica autorizata. Apoi, se intocmeste dosarul de dauna, ce trebuie sa contina scrisoarea medicala care atesta vatamarea si serviciile de care s-a beneficiat. Departamentul Dauna – Leader Team ofera suport in acest sens fiecarui asigurat.
4. Care sunt avantajele unui angajator atunci cand decide oferirea unei asigurari de accidente la locul de munca salariatilor?
Bunastarea angajatilor si o conditie fizica si psihica optime inseamna o continuitate dezirabila a activitatii angajatului.