Leader Team Broker a creat un serviciu menit sa imbunatateasca gradul de retentie al angajatilor in industrii cheie. Printr-un nivel ridicat de personalizare a beneficiilor, pentru a le face relevante pentru angajati si printr-o matrice de eficientizare a costurilor pentru companii, programul de audit al beneficiilor pentru angajati lansat de Leader Team poate ridica rata de retentie cu 20% -25%, si poate salva pentru companie pana la 40% din bugetul investit in pachetul salarial. Auditul are o abordare 360 de grade intrucat in acest proiect sunt implicati avocati, specialisti pe domeniul HR, specialisti pe GDPR si pe domeniul fiscal.
Scopul auditului
Scopul procesului de audit este acela de a identifica punctele forte si pe cele slabe ale unei companii, din punct de vedere al beneficiilor oferite. Prin intermediul acestui instrument, vei identifica foarte clar care sunt beneficiile existente in momentul de fata si care sunt acele beneficii noi pe care ai putea sa le implementezi in urmatorul an, pentru a creste productivitatea si performanta angajatilor. Cu ajutorul fisei de audit se pot revizui si imbunatati politicile, procedurile, documentele si sistemele de resurse umane actuale
Pasii programului de audit
culegerea informatiilor privind programul de beneficii existent
aplicarea unor chestionare de evaluare a satisfactiei angajatilor companiei
realizarea raportului de audit
prezentarea rezultatelor auditului catre management si propunerea de solutii
Cui se adreseaza
Companiilor cu peste 30 de angajati
Completeaza acest formular si noi te vom suna in cel mai scurt timp.
Asigurarile pentru angajati reprezinta o componenta importanta a pachetului de beneficii oferit de catre angajatori. Acestea pot varia in functie de politicile si resursele fiecarei companii in parte, dar scopul principal este protejarea angajatilor impotriva riscurilor si imbunatatirea gradului de retentie si de satisfactie al acestora. La Leader Team Broker beneficiezi de un audit al programului actual de beneficii pentru angajati, astfel incat sa identifici cu usurinta punctele slabe ale companiei din acest punct de vedere. Astfel, vei sti ce tipuri de asigurari pentru angajati sa inchei si ce sa incluzi in acestea, pentru a creste productivitatea si performanta la locul de munca.
Dupa finalizarea auditului, echipa noastra iti va propune solutii personalizate, pe baza rezultatelor acestuia. Astfel, este posibil ca firma ta sa aiba nevoie de o asigurare de viata pentru angajati, care acopera decesul ca risc principal, dar care poate include si alte clauze si acoperiri suplimentare. Un alt instrument util pentru companii este asigurarea de accidente pentru angajati care poate acoperi accidentele de munca neprevazute, vatamarea corporala, cheltuielile cu medicamentele, boli profesionale, fracturi, arsuri sau interventii chirurgicale. Nu in ultimul rand, o asigurare de sanatate pentru angajati poate acoperi costurile pentru consultatii medicale in ambulatoriu, investigatii RMN, CT, telemedicina sau spitalizare. O asigurare pentru angajati reprezinta solutia potrivita nu doar pentru a oferi o protectie esentiala la locul de munca, ci si pentru a imbunatati retentia angajatilor, sanatatea si bunastarea acestora.
“We renewed our health insurance plan with great support from Leader Team. They helped us to find an effective plan within the budget. They were very fast on responses and extremely informative for our queries.
Thank you for your support Leader Team Broker.”
Akin CARKCI – General Manager, Hungary
Turkish Airlines Inc.
“Suportul si consultanta acordate de echipa Leader Team pentru MovingBox au avut un impact major in businessul nostru, toata lumea fiind asigurata, de la angajati si colaboratori pana la parteneri, clienti si chiar terti. Pe langa profesionalismul de care dau dovada, empatia si intelegerea sunt calitati pe care le regasesti la ei desi este greu le identifici in business ul de astazi. MovingBox recomanda cu incredere echipa Leader Team.”
Daniel Ene – General Manager
Compania MovingBox
“Am avut oportunitatea de a lucra cu Leader Team si mi-au atras atentia de fiecare data, intr-un mod placut, rapiditatea cu care actioneaza sau se adapteaza cerintelor si pasiunea pe care o poti vedea, este clar vizibila. Echipa este formata din oameni cu experienta, ei stiu ce inseamna sa asculte, sa inteleaga si depun tot efortul pentru a gasi o solutie, nu s-au dat batuti niciodata!”
Bogdan Oprea – Managing Partner
Aventurine Romania
“Cei din echipa Leader Team au dat dovada de profesionalism, seriozitate si au fost foarte amabili in a oferi consultanta pentru alegerea tipului de asigurare necesara. Au reusit sa obtina polita de asigurare intr-un timp foarte scurt, ceea ce m-a surprins. Cu siguranta voi colabora in continuare cu ei si ii recomand cu toata increderea!”
Octavian Aloman – General Manager
Wegital Studio Srl
FAQ
Cum pot angajatorii să personalizeze pachetele de asigurari pentru a se potrivi nevoilor diferitelor categorii de angajați?
Angajatorii pot oferi opțiuni flexibile în pachetele de asigurari pentru angajati, cum ar fi asigurări de sănătate, de viață, de invaliditate și de călătorie, adaptate diferitelor niveluri și funcții ale angajaților. Aceasta abordare permite angajaților să selecteze beneficiile care le sunt cele mai utile.
Ce acoperiri includ de obicei asigurarile pentru angajati?
Asigurarile pentru angajati includ de obicei acoperiri pentru accidente, spitalizare, consultații medicale și tratamente ambulatorii. În unele cazuri, pot acoperi și pierderea veniturilor în urma incapacității temporare de muncă.
Cum aleg o asigurare angajati potrivită pentru firma mea?
Alegerea unei asigurari angajati potrivite implică evaluarea nevoilor specifice ale angajaților și a bugetului companiei. Este recomandat să colaborați cu un broker de asigurări pentru a obține oferte personalizate și a compara beneficiile.