Visul lui cel mai mare a fost să creeze un broker de asigurări. Dacă principiul asigurărilor este acela de a te proteja de risc, de la vis până la creareaLeader Team Broker, cel mai creativ broker de asigurare din piața românească, conform Media Xprimm, Răzvan a trecut prin mai multe momenteîn care riscul a fost chiar soluția pentru reușită.
Peste 6000 de clienți și o valoare a primelor subscrise de 5 milioane eur
Recunoscuți ca cei mai inovatori brokeri din piața din România
Au adus pe piața din România prima asigurare de cybersecurity care acoperă amenzile GDPR
Au creat asigurări de sănătate pentru copiii din grădinițe
Au asigurat UEFA Champions League România (2012), White Sensation Romania (2012), The Human Body (2013)În 2017, premiul „Cel mai creativ brokerde asigurare”, oferit de Media Xprimm
Au cea mai mare asigurare a unui portofoliu de credite neperformante în relația cu IFC (Divizia de investiții a Băncii Mondiale)
Au fost aleși să distribuie în România produsele de sănătate ale Axxa Global Healthcare
Se află printre puținii brokeri care are Departament intern de Daune
Pentru următorii 5 ani estimează o cifră a primelor subscrise de 10- 15 milioane de euro
În 2019 premiul pentru Inovație și Digitalizare – singura companie de brokeraj din România care lucrează cu Roboți (tehnologie RPA) pentru operațiunile financiare repetitive din cadrul companiei, Media Xprimm
Încotro se îndreaptă piața de asigurări din România
Cel mai bine cotat furnizor de asigurari
Când alegi să lași în urmă un business care îți aduce peste 2000 de euro profit lunar, pentru un job de 100 de euro, care te duce mai aproape de visul tău. Vorbim de anul 1999.
Prima interacțiune cu asigurările a fost un internship la ADAS – Administraţia Asigurărilor de Stat din Iași. A urmat primul job care l-a inițiat cu adevărat în domeniul asigurărilor – inspector la ASIT, actualul Allianz Țiriac, în Bacău. Când l-au angajat, căutau mai puțin pe cineva cu experiență, și mai mult pe cineva care să aibă diplomă, pentru că erau foarte puțini specialiști. Atât de la început era domeniul. Atras de inovație, Răzvan a implementat încă din primele luni o cerere-chestionar pentru polițele CASCO, în format digital. La momentul respectiv 1998, era o premieră. În scurt timp a ajuns manager de echipă.
În paralel cu job-ul în asigurări, Răzvan, alături de un partener, a creat un business care urma să devină un nume reper pe piața de FMCG din România. Au cumpărat echipamente, au angajat 3 persoane și au creat un atelier de prăjit și ambalat semințe de floarea soarelui. Răzvan s-a ocupat de branding și de distribuție, ulterior tipul de ambalaj a fost copiat de jucători mai mari din industrie. Ziua vindea asigurări, iar după program se ocupa de această afacere care îi asigura un profit lunar de 2000 euro, o sumă importantă pentru finalul anilor ʻ90.
A decis să vină la București pentru un salariu de 100 de euro pe lună. A lăsat în urmă o poziție de management și o afacere care luase deja amploare, pentru un job care presupunea vânzarea unui brand de mașini coreene aflat la început în România.
A învățat atunci că antreprenoriatul are nevoie de dedicare și nu se poate realiza în paralel cu un loc de muncă full-time, sfat pe care îl oferă acum francizaților Leader Team Broker.
A doua inițiativă antreprenorială s-a materializat la 28 de ani. Având o experiență solidă în zona auto, Răzvan a creat o firmă de intermedieri pe partea de leasing și credite, prin care își consilia clienții în alegerea celei mai bune finanțări pentru mașina pe care urmau să o cumpere.
În 2007, la 30 de ani, visul a devenit realitate și finanțarea companiei de brokeraj, pe care a numit-o Leader Team Broker, nu a mai fost o problemă. Un prieten s-a oferit să îl ajute și au devenit parteneri. Răzvan urma să se ocupe de partea tehnică, iar asociatul său de vânzări. După 6 luni, presiunea afacerii aflate la început l-a determinat pe asociatul său să se retragă.
Rămas singur, unicul sprijin moral a fost prietena sa care între timp i-a devenit soție. Astfel Răzvan a decis să continue. I-a luat 3 ani ca singur să stabilizeze afacerea, să facă primele angajări, să ia un sediu mai decent, la subsolul unei clădiri de birouri, și să aducă firma pe profit. Din cei 3 ani de foc, are un singur regret, faptul că nu și-a permis încă de la început să angajeze resursă umană calificată, care l-ar fi scutit de o muncă draconică în care el însuși trebuia să asigure funcțiile mai multor departamente din companie. Răzvan este pasionat de călătorii, țara sa de suflet este Japonia și de mașini clasice. De altfel a și achiziționat un Mercedes din anul 1970.