ZF Live. Răzvan Rusu, Leader Team Broker: Printre planurile companiei se numără intrarea pe zona de protecţie împotriva bolilor grave şi vom analiza dacă este oportună extinderea şi pe asigurări clasice, precum Casco sau cele de locuinţe

https://www.zf.ro/zf-live/zf-live-razvan-rusu-leader-team-broker-printre-planurile-companiei-19659648

 Chatbotul EVA lansat recent de Leader Team funcţionează acum doar pe produsele de asigurări de sănătate, întrucât cererea este foarte mare pe această nişă  Pe săptămână au loc circa 30-40 de interacţiuni duse până la final.

Piaţa pe zona de asigurări de sănătate a cres­cut cu aproximativ 29%, aceasta fiind va­loarea în­reg­istrată la mijlocul acestui an, iar fo­cusul pen­tru următorii ani are în vedere două ten­din­ţe, respectiv partea de răspunderi pro­fesionale pe zona de IT&C şi în zona com­paniilor care îşi dezvoltă businessuri în străi­nă­ta­te, susţine Răzvan Rusu, fondator al Leader Team Broker.

„Compania face un audit al programului de asigurări, care a avut succes în rândul socie­tă­ţilor care au dorit reducerea costurilor, fără a renunţa la asigurări“, a declarat Răzvan Rusu în cadrul emisiunii online de business ZF Live.

Fondatorul Leader Team Broker mai spu­ne că printre celelalte planuri ale com­paniei se nu­mără intrarea pe zona de protecţie împo­triva bolilor grave, urmând să analizeze dacă este opor­tun să se extindă apoi şi pe partea de asi­gurări clasice, precum Casco sau cele pentru locuinţe.

În cadrul companiei sunt vândute asigurări cu prime de aproximativ 300-350 de euro/an, care pot acoperi sume de 1 mil. euro şi sunt emise de societăţile de asigurări naţionale şi internaţionale. Cea mai mare poliţă de asigurare oferită în perioada pandemiei a fost în valoare de 59.000 de euro, potrivit bro­kerului Răzvan Rusu.

„Noi vindem cel mai mult pe partea de răspunderi, ne-am nişat de câţiva ani de zile pe această zonă profesională, în special în zona companiilor de IT. Peste 30% dintre jucătorii importanţi din piaţă sunt clienţii noştri“, mai spune Răzvan Rusu.

El a amintit de asistentul virtual – Chat­botul EVA – care funcţionează acum doar pe pro­dusele de asigurări de sănă­tate, întrucât cererea este foarte mare pe această nişă.

Chatbotul EVA, lansat re­cent de compania Leader Team Broker, specializată în ma­nage­mentul riscurilor şi dis­tribuirea poliţelor de asigu­rări, este un consultant virtual ca­pabil să interac­ţio­neze cu clienţii potenţiali şi existenţi ai companiei, pe care îi va îndruma ulterior către o poliţă de sănătate potrivită cerinţelor lor, fie ea internă sau internaţională şi va stabili costurile necesare acesteia.

„Am introdus un chatbot pentru a limita interacţiunea umană şi pentru a avea o mai mare acoperire pe produsele de sănătate. Chatbotul funcţionează acum doar pe produsele de asigurări de sănătate, întrucât cererea este foarte mare pe această nişă, deşi nivelul de conştientizare este scăzut. Am observat o reticenţă din partea oamenilor în a discuta cu un consultant pe zona de asigurări de sănătate, pentru că cei mai mulţi dintre clienţi nu cunosc termenii şi limbajul. Acum a venit momentul să ducem toate aceste tool-uri noi de digitalizare în zona de educaţie şi în zona de vânzare consultativă“, a mai spus Răzvan Rusu, fondator Leader Team Broker, în cadrul emisiunii ZF Live.

Conversaţia cu chatbotul EVA durează 60 de secunde, spune acesta, timp în care acesta colectează datele minime despre client în urma cărora se realizează o ofertă reală pe care apoi acesta o poate achiziţiona. Chatbotul EVA adresează clienţilor câteva întrebări şi în baza răspunsurilor, le oferă o cotaţie de primă care poate fi transformată într-o asigurare. În plus, clientul primeşte toate informaţiile direct pe dispozitivul de pe care are loc operaţiunea, apoi acestea sunt transmise şi pe email.

Chatbotul este în funcţiune de peste o lună, iar Răzvan Rusu susţine că pe săptămână au loc circa 30-40 de interacţiuni duse până la final. „Procentul celor care apelează la EVA este mult mai mare, depăşeşte 100%, însă nu toate merg până la final“, completează acesta.

Leader Team Broker este o companie de brokeraj în asigurări cu peste 14 ani experienţă în managementul riscului şi asigurări, care a fost fondată de antreprenorul Răzvan Rusu. Aceasta a avut o cifră de afaceri de 5,6 mil de euro anul trecut, iar anul asta se aşteaptă la o creştere, targetul fiind 6 mil de euro.

40 de companii din România din IT&C, retail, producţie sau transporturi s-au asigurat împotriva riscului cibernetic

Un număr de 40 de companii din România, care activează în industrii precum IT&C, retail, producţie sau transporturi s-au asigurat împotriva riscurilor profesionale şi cibernetice, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii Leader Team Broker. „În octombrie 2019, în parteneriat cu asigurătorul britanic CFC Underwriting, pionier în riscuri speciale, am introdus in portofoliu un produs complex şi accesibil, cu scopul de a sprijini companiile din domeniul IT&C în faţa riscurilor ce pot rezulta din activităţile profesionale desfăşurate şi din atacuri cibernetice. Estimam atunci, pentru primul an, un volum de maxim 50.000 de euro dar, în mai puţin de 12 luni, am reuşit să câştigăm jucători importanţi din domeniul tehnologiei, printre care FintechOS, Softelligence, Zitec, Tremend dar şi companii mai mici interesate de protecţia oferită de poliţă. Cea mai mare poliţă încheiată a fost de 40.000 de euro şi acoperă riscul de erori, omisiuni si atacuri cibernetice. Ca un exemplu, o poliţă pe segmentul IT&C porneşte de la 550 euro/an şi are o acoperire de 500.000 de euro“, a transmis Răzvan Rusu, fondatorul Leader Team Broker. În primul an de la introducerea produselor de răspundere profesională şi riscuri cibernetice în portofoliul brokerului de asigurare Leader Team, valoarea primelor de asigurare a fost de 200,000 de euro, de patru ori mai mari decât estimările din octombrie 2019. (Mircea Nica)