Planurile Leader Team pentru finalul anului 2018

Ce planuri are LEADER TEAM Broker part of Londongate pentru perioada urmatoare?

Finalul anului trecut a adus o schimbare importanta pentru LEADER TEAM Broker, si anume investitia din partea Londongate Investment and Management. Inceputul lui 2018 a adus si o echipa noua de management pentru companie, careia i s-a alaturat si Alexandra DURBACA. La sase luni de la acel moment, Razvan RUSU, CEO, si Alexandra DURBACA, Director Executiv, LEADER TEAM Broker part of Londongate vorbesc despre cum se deruleaza planurile anuntate la momentul respectiv, dar si despre asteptarile pentru perioada urmatoare, in cadrul editiei din aceasta saptamana a emisiunii XPRIMM Time for Business.

Intrarea companiei in grupul londonez a insemnat “accesul la o piata unica, piata LLOYD’s, care ne ofera foarte multe posibilitati de a aduce pe piata romaneasca produse si servicii care nu exista sau care sunt foarte putin dezvoltate. De asemenea, a insemnat o investitie pe partea de digitalizare si de automatizare a proceselor din cadrul companiei, accesul, in cadrul grupului, la peste 11 tari in care avem si birouri”, a explicat Razvan RUSU. “Este un intreg mediu care ne va ajuta sa progresam cu produse si servicii pe piata romaneasca si ne dorim foarte mult ca partenerii si colegii nostri sa ne sustina in a dezvolta aceste produse si servicii”, a adaugat acesta.

“Suntem un broker care are, in momentul de fata, toate segmentele de business. Avem vanzari proprii, care sunt impartite pe partea de retail si corporate, acces la produse internationale, precum si partea de franciza, care ne lipsea si pe care acum, cu venirea Alexandrei, urmeaza sa o dezvoltam”, a precizat Razvan RUSU.

Schimbarile au avut impact atat la nivelul strategiei de business, cat si in ceea ce priveste dezvoltarea segmentelor de asigurare.

“Am consolidat strategia LEADER TEAM si acest lucru s-a vazut atat prin canalele noi de distributie pe care le-am implementat, cat si prin departamentul de daune care a fost infiintat la inceputul anului. In acest context, putem sa oferim o gama variata si completa de servicii clientilor nostri”, a afirmat Alexandra DURBACA.

“Ca linii de business, mergem pe segmentul raspunderilor, precum si pe linia asigurarilor de sanatate – atat de grup, cat si individuale. Avem si produse internationale foarte interesante, pe care le promovam, simultan cu desfasurarea de actiuni de educatie a clientilor, pentru ca acestia nu cunosc foarte multe detalii despre domeniul nostru: atat in presa, cat si in scoala nu primesti informatii relevante despre industria asigurarilor. Astfel, impreuna cu colegii nostri din Bucuresti si din tara, am inceput aceasta campanie de informare pe segmentul asigurarilor de sanatate si deja se vad rezultatele”, a mentionat Alexandra DURBACA.